tisdag 19 maj 2009

Lunk, lugnt och snart torrskodd

Alla ni hundratusentals läsare därute undrar kanske hur sällan man kan uppdatera sin blogg. Jag undrar. Men det finns inte mycket att säga märker jag. Det lunkar på. Är ganska lugnt på jobbet mot matchvikt. Men nu ska ändringar göras. Det har gått alldeles utmärkt med viktminskningen, men jag kan inte låta bli att undra hur snabb viktminskningen skulle bli om jag lät bli att dricka vin på helgen. Det är ju ändå ganska mycket kolhydrater i vin. Och det är väldigt mycket kolhydrater i mycket vin. Så istället för att undra är det bara att prova. Så nu ska det var torrskott fram till Juli. Almenacksbitaren inser att jag då även menar midsommar. Och inte nog med det. Det åker med en semester i medelhavet oxå. Så det vill till att fettet flyger all världens väg för att det här ska vara något att skriva om. 

/Mr Clean and Lean

Inga kommentarer: